Sık Sorulan Sorular

 

+ En son yenilikler ve indirimler hakkında e-posta yoluyla düzenli olarak bilgi almak mümkün mü?

      - Evet. DAY' NITE etkinlikler, en yeni ürünler ve stil katalogları hakkında bilgi almak için üye olmanız yeterli olacaktır.

 

 

+İade Ödemem Ne Zaman Yapılır ?

       - İade işlemleri, kargonuz bize ulaştıktan 2-3 iş günü içerisinde bankanıza iletilir. Bankanıza talimatı verdiğimiz gün tarafınıza mail ile bilgilendirme yapılır. Bankanızın iadenizi, satın alımı gerçekleştirdiğiniz kredi kartınıza yapması 5 ila 14 iş günü sürebilir.

 

 

+ Kusurlu bir ürün gönderilirse, ne yapmalıyım?

     - Aldığınız üründe bir kusur varsa,  “Müşteri Hizmetlerimiz” ile iletişime geçiniz. Atacağınız mailde ürünün kusurlu kısmının fotoğrafını ekleyip açıklama yapabilirsiniz.

 

 

+Göndereceğiniz ürün fotoğraftaki ürünün aynısı mı olacak?

      - Ürünler resmini görmüş olduğunuz ürünlerle birebir aynıdır. Profesyonel ışık altında çekim yapıldığı için ürün mağaza ışığı, gün ışığı vs gibi ışıklarda çok minik farklılıklar gösterebilir.

 

 

+Siparişimi nereden teslim alabilirim?

      - Siparişiniz belirttiğiniz bir adrese (ev, iş yeri gibi yerlere gönderilir fakat postaneye gönderilmez) veya tercih ettiğiniz kargo firmasının yine tercih ettiğiniz  şubesinden alabilirsiniz.

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR
Çerez Kullanımı

Sizlere en iyi alışveriş deneyimini sunabilmek adına sitemizde çerezler(cookies) kullanmaktayız. Detaylı bilgi için Kvkk sözleşmesini inceleyebilirsiniz.